Marketingowe nowości 12/18

image title

Instagram wprowadził szereg nowych funkcji, które na celu mają zwiększenie zaangażowania odbiorców. Pierwszą ciekawą funkcją jest możliwość dodania interaktywnej naklejki odliczania. Drugą jest naklejka z możliwością zadawania pytań podczas transmisji na żywo.»

Wtyczka AMP do WordPressa otrzymała ważną aktualizację pozwalającą na tworzenie stron wyłącznie z AMP, odtworzenie zawartości, uporządkowanie kodu CSS czy tworzenia treści AMP w pełni zintegrowanych z WordPressem 5.0. Dodatkowo we wtyczce ulepszono kod, wydajność i oprogramowanie.»

Google wprowadza możliwość powiadamiania o transmisji na żywo. Dzięki temu filmy będą mogły wyświetlać się w wyszukiwarce z czerwonym napisem „LIVE”. Można przypasować je również do konkretnych typów.»


Elastyczne reklamy w wyszukiwarce zyskały szereg aktualizacji. Dzięki nim pojawiły się nowe języki czy kolumna „stan” pokazująca, że reklama traci na wartości lub jest odrzucona. Można także importować szczegóły z innych reklam np. tekstowych do elastycznych.»


Google testuje nową funkcję mającą pomóc w wymawianiu słów. Google, na pytanie jak wymówić jakieś słowo będzie dawał możliwość wysłuchania jak ktoś je mówi. Dodatkowo pokaże fonetycznie poprawną wymowę tego słowa. Można również włączyć tryb powolnego mówienia.»

Google w kampaniach displayowych wprowadza możliwość płacenia za konwersje, a nie tylko wyświetlenia czy kliknięcia jak dotychczas. Aby móc włączyć taką funkcję na koncie trzeba mieć minimum 100 konwersji w ciągu ostatnich 30 dni. Opłata za konwersje korzysta z tego samego algorytmu ustalania stawek co opłata za kliknięcia.»

Google wprowadził nowy bogaty typ wyników dla stron z pytaniami i odpowiedziami. Dzięki temu w wyszukiwarce będą wyświetlać się fragmenty odpowiedzi dla wyżej przedstawionego fragmentu zadawanego pytania. Może również pojawić się i być wyróżniona najlepsza odpowiedź wybierana na podstawie konkretnych kryteriów.»

Facebook w USA oraz Kanadzie testuje nowe miejsce docelowe reklam, jakim są wyniki wyszukiwania we własnej wyszukiwarce. Dzięki temu Facebook może konkurować bezpośrednio z Google. Reklamodawcy z branży motoryzacyjnej, e-commerce oraz detalicznej mogą wypróbować nową funkcje bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.»

2 thoughts on “Marketingowe nowości 12/18

  • wodawfirmie

    Ciekawie napisane. Chcę wyrazić uznanie za Twój trud. Mam nadzieję, że będzie więcej takich wpisów 🙂 Po prostu super. Będę częściej zaglądał.

    Odpowiedz
  • Forum Woda Mineralna

    W czasie poszukiwania w sieci potrzebnych informacji trafiłam na ten artykuł. Byłem bardzo zadowolony że wyszukałem to miejsce w sieci. Wielu osobom wydaje się, że mają odpowiednią wiedzę na ten temat, ale z przykrością stwierdzam, że tak nie jest. Stąd też moje ogromne miłe zaskoczenie. Nie dość, że sposób wyrażania informacji jest efektywny, to do tego znalazłam wiadomości, których tak bardzo potrzebowałam. Muszę co najmniej dać lajka za twoją pracę . Gratki. Ja koniecznie będę polecał to miejsce i regularnie tu zaglądał zeby zobaczyć nowe rzeczy.

    Odpowiedz

Leave a ReplyCancel reply